Pozycjonowanie - co to jest i czy warto?

Czym właściwie jest pozycjonowanie i dlaczego jest skuteczne?

Dlaczego pozycjonowanie strony?

Głównym obszarem działań naszej firmy jest pozycjonowanie stron internetowych i to właśnie ten kierunek został obrany jako priorytetowy w rozwoju firmy KOWAL.

Pozycjonowanie strony internetowej przyniesie Państwu korzyści finansowe poprzez regularny napływ nowych klientów, którzy wpisując w wyszukiwarce Google różne hasła, tzw. Słowa kluczowe, trafią właśnie na Państwa stronę internetową.

Dzięki dobrze dobranym, efektywnym słowom kluczowym oraz zajmowaniu wysokiej pozycji w wyszukiwarce, pozycjonowanie jest najbardziej ekonomiczną i skuteczną formą reklamy w internecie.


Odpowiedz sobie na te pytania

1. Czy istnieje lepszy, skuteczniejszy i bardziej bezpośredni sposób na pozyskanie nowych klientów, którzy szukają Państwa usług lub produktów w Internecie?

2. Stawiając się w miejscu potencjalnego klienta Państwa firmy, szukając usługi lub produktu, co jest pierwszym krokiem takiej osoby? Czyż nie jest to uruchomienie przeglądarki i wpisanie zapytania do wyszukiwarki Google? Pomimo wielu innych form reklamy w Internecie, które zastosujemy dodatkowo i nieodpłatnie podczas pozycjonowania Państwa strony, pozycjonowanie strony internetowej jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy, i najlepszą jeśli chodzi o stosunek ceny pozycjonowania do efektów jakie dzięki niemu Państwo uzyskają.

Praktyczne przykłady klientów
Jak wygląda rozliczenie za pozycjonowanie?

Zainteresowanym pozycjonowaniem strony internetowej proponujemy najbardziej sprawiedliwą i najbezpieczniejszą formę współpracy. Kwotę za każdą frazę (przykładowo 50zł netto miesięcznie za frazę „bramy Poznań”) zapłacą Państwo dopiero gdy strona pod tą frazą znajdzie się na pierwszej stronie, czyli w TOP10. Przykładowo jeśli wybiorą Państwo 5 słów kluczowych po 50zł (bramy Poznań, serwis bram Poznań, itp.) i wszystkie słowa w danym miesiącu osiągną TOP10, zapłacą Państwo 250zł. Jeśli jednak strona osiągnie TOP10 tylko pod dwiema frazami, to wtedy kwota do zapłaty wyniesie 100zł za ten miesiąc.

Jak długo trzeba czekać na efekty?
Co zrobić, aby podjąć z Wami współpracę?
Czy oferujecie pozycjonowanie na inne kraje?
Czy należy obawiać się zmian algorytmów Google?
Czy mogę sam podwyższyć pozycje w Google?
Nie mam czasu na tworzenie strony pod SEO.
Dlaczego właśnie ja mam być w TOP10?
Czy nie otrzymam bana?

Stoi za nami doświadczenie

Robimy co trzeba, abyś naprawdę zyskał.

Dlaczego pozycjonowanie z firmą KOWAL?

Nasza firma wyróżnia się na tle konkurencji przede wszystkim ceną i ofertą pozycjonowania, a w szczególności wysoką skutecznością oraz gwarancją uzyskania wyników, która jest zawarta w umowie. Wychodzimy naprzeciw firmom, które nieudolnie pozycjonują strony z nastawieniem głównie na zysk płynący z oferowania takiej usługi. Proponujemy Państwu ofertę nietypowa zarówno pod kątem skuteczności jak i oszczędności. Po zapoznaniu się z ofertami konkurencji z pewnością je Państwo dostrzegą.

01

Gwarancja wyniku

W umowie, którą zawrzemy dajemy gwarancję osiągnięcia pewnych efektów, przykładowo, że 70% wybranych przez Państwa słów kluczowych osiągnie TOP10 w wyszukiwarce Google maksymalnie do 6 miesiąca od rozpoczęcia prac, w przeciwnym wypadku umowa może zostać rozwiązana bez żadnych konsekwencji.
02

Dobre ceny

W porównaniu do konkurencyjnych ofert na rynku nasza firma oferuje o prawie 40% niższe ceny za efektywne frazy czyli takie, które są często wpisywane w Google przez potencjalnych klientów.
03

Priorytet Google

Mimo iż specjalizujemy się głównie w pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google, nie ograniczamy się tylko do niej, a osiągane wyniki pokrywają się często z tymi, które zaobserwować można w Baidu, Bing i Yahoo.
04

Rzetelna wycena

Nie wszystkie słowa kluczowe są efektywne, i w wypadku tych nieefektywnych, dostają je Państwo za darmo. Nie wyceniamy fraz, których liczba zapytań wynosi do 10. Mimo to one również generują pewną liczbę klientów.
05

Gwarancja na frazę

W przypadku gdy szczególnie zależy państwu na określonej frazie, jesteśmy w stanie zagwarantować na umowie osiągnięcie przez stronę pozycji w TOP10 pod tą frazą.
06

Brak bana

Nie stosujemy zakazanych technik pozycjonowania (Black-SEO), i dajemy gwarancję, ze strona nie zostanie zbanowana pod żadną frazą. Przez cały okres działalności, żadna strona naszego klienta nie została zbanowana.
07

Szczera porada

Poinformujemy Państwa wprost jeśli coś okaże się niemożliwe do wykonania i zaproponujemy jednocześnie alternatywne rozwiązanie.
08

Darmowe frazy

Niektóre efektywne słowa kluczowe wypozycjonujemy za darmo, podczas gdy konkurencja zazwyczaj wycenia wszystkie frazy, a ich ceny wahają się od 50zł wzwyż.
09

10 lat doświadczenia

Posiadamy ponad 10-cio letnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron, i na przestrzeni tego czasu przetestowaliśmy wiele technik i wybraliśmy te najskuteczniejsze.
10

Stabilizacja

Poprzez korzystanie tylko z dozwolonych sposobów pozycjonowania nie muszą się Państwo obawiać o nagłe spadki w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowana strona utrzyma stabilne pozycje.
11

Wybitne wyniki

Spośród wszystkich naszych klientów, w przypadku 90% udało się wypozycjonować wszystkie wybrane słowa kluczowe do TOP10.
12

Portfolio dowodem

Nasza skuteczność jest potwierdzona raportami z pozycji stron naszych klientów. Wszystkie raporty jak i realizacje dostępne są na naszej stronie w zakładce „Realizacje”.
13

Duże kampanie

Współpracujemy z klientami, których strony pozycjonowane są pod setkami słów kluczowych. Nawet przy tak dużej ilości fraz nasze działania są skuteczne.
14

Jesteśmy otwarci

W granicach rozsądku, sprawiedliwości oraz naszego bezpieczeństwa inwestycji, jesteśmy gotowi pójść na dodatkowe ustępstwa od wymienionych atutów.
15

RABAT na www

W przypadku zlecenia pozycjonowania otrzymają Państwo u nas wysoki rabat na projekt strony internetowej.

2 warunki powodzenia tej inwestycji

Co ma wpływ na skuteczność pozycjonowania i generowanie dzięki temu profitów? Może się wydawać że dwa proste warunki, jednak umowy które nie są na nie sprecyzowane powodują, że klienci wyrzucają często pieniądze w błoto.

Dobrze dobrane słowa kluczowe do pozycjonowania.

Podstawowy problem w przypadku braku efektów pozycjonowania leży w źle dobranych słowach kluczowych. Co prawda strona może plasować się w takim wypadku w TOP10, jednak odzew mimo to jest znikomy. Czym jest to spowodowane? Małą liczbą wyszukiwań tychże słów kluczowych. Kto jest temu winny? Usługodawca, który niedoinformował klienta o wybranych frazach czy może sam klient, który wybrał frazy nieefektywne i podpisał umowę „w ciemno”? Specjalne narzędzie Google pozwala na zweryfikowanie słów kluczowych i wybranie takich, które mają dużą liczbę wyszukiwań. W procesie tworzenia wyceny przez nas głównym kryterium jest właśnie ilość zapytań na daną frazę w skali miesiąca. Wiele firm idzie na łatwiznę, i pozycjonują frazy proponowane przez klienta, lub sami wybierają mało efektywne frazy, a umowa abonamentowa i tak gwarantuje zysk z wykonania takiej usługi. Przekłada się to potem oczywiście na wyniki sprzedażowe klienta.

Aby dokładniej zobrazować ten problem, podajmy przykład. Słowo kluczowe „okna Lublin” ma większą liczbę wyszukiwań w Google niż „tanie okna PCV Lublin”. W pozycjonowaniu ważne są nie tylko dobrze dobrane frazy ale także region, który Państwa firma ma obsługiwać. Może to być miasto, województwo czy nawet cały kraj.

Osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w Google.

Żeby zauważyć korzyści płynące z pozycjonowania, Państwa strona musi osiągnąć pod wybranymi słowami kluczowymi tzw. „pierwszą dziesiątkę” w wynikach wyszukiwania. Jeśli strona nie osiągnie takiej pozycji, nie zauważymy efektów nawet w przypadku dobrze dobranych słów kluczowych. Bardzo często zlecający pozycjonowanie w ogóle tego nie sprawdzają będąc przekonanym, że dobrze dobrane frazy wystarczą. Brak efektów potęguje różnica w ilości kliknięć między miejscami 1-4 a 5-10. Ilość klientów odwiedzających Państwa stronę zależy głównie od pozycji na jakiej się ona znajduje. Pozycja 2 będzie miała o wiele więcej wejść niż pozycja 9. Zlecający pozycjonowanie często doświadczają nieregularnego efektu sprzedaży wywołanego przez duże wahania w pozycji strony. Jednego dnia strona znajduje się na pozycji 5 a drugiego już na 15. Jest to spowodowane stosowaniem niedozwolonych technik pozycjonowania (Black-SEO) i grozi otrzymaniem przez stronę bana.

Podsumowując, by pozycjonowanie przynosiło zamierzone efekty dobrze dobrane słowa kluczowe zająć muszą TOP10. Co prawda są od tej reguły wyjątki w postaci bardzo mocnych fraz gdzie szukający przejrzy jeszcze drugą stronę, są to jednak frazy nieliczne i najbardziej popularne.

Etapy realizacji pozycjonowania

6 kroków do realizacji usługi pozycjonowania Twojej strony.

1. Wycena na e-mail

Po wypełnieniu formularza na naszej stronie, otrzymają Państwo na e-mail stworzoną przez nas ofertę, która będzie odpowiadała Państwa potrzebom oraz możliwościom finansowym.
 

2. Wybór słów kluczowych

Po otrzymaniu oferty, spośród wycenionych słów kluczowych wybierają Państwo te, które mają być pozycjonowane a następnie odsyłają je na nasz e-mail: biuro@kowal24.pl

3. Rabat na nową stronę www

Jeśli są Państwo zainteresowani również projektem strony internetowej, wyślemy szczegółowe informacje o rabacie z nim związanym wraz z szablonami stron na podstawie których tworzymy nowe projekty.

4. Wysyłamy umowę

Po wybraniu przez państwa słów kluczowych wysyłamy umowę na pozycjonowanie oraz w przypadku gdy są Państwo zainteresowani projektem strony www, także umowę na nową stronę internetową.

5. Dostępy do strony

W celu optymalizacji istniejącej strony internetowej pod pozycjonowanie, przekazują nam Państwo dane dostępowe do strony.
 
 

6. Raport i faktura VAT

Otrzymają Państwo dokładny raport pozycji strony pod zleconymi słowami kluczowymi wraz z fakturą VAT na koniec każdego miesiąca.

KONTAKT

Infolinia: 731 331 881
biuro@kowal24.pl 
Czynne: 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.

Siedziba i dane firmy

KOWAL Kowalczyk Przemysław

ul. 1 Maja 8-10A, 74-505 Mieszkowice

NIP: 5993004022, Regon: 080378236

PKO BP SA: 87 1020 1954 0000 7702 0194 2275

Biuro I
Sienkiewicza 9/4
74-505 Mieszkowice
tel.: 531 981 099
Biuro II
Dąbrowszczaków 8/1
74-505 Mieszkowice
tel.: 666 612 798

Poproś o wycenę

Twoje najważniejsze produkty/usługi w sprzedaży, np.: ogrodzenia, okna.
Region docelowy, czyli gdzie chcesz się promować, np. Gdańsk, Pomorskie.
Planowany budżet maksymalny w skali miesiąca, np 500zł.
Np.: www.firmaxxx.pl

CENNIK POZYCJONOWANIA

Aby dokładnie Państwu pokazać jak wygląda oferta pozycjonowania, poniżej prezentujemy przykładową wycenę wraz z formą rozliczania oraz odpowiedziami na najczęstsze pytania dotyczące ceny i rozliczenia za usługę pozycjonowania strony.

Przykładowe ceny pozycjonowania

Przy każdej frazie zamieszczone są dwie kwoty, pierwsza dotyczy osiągnięcia TOP10 (pozycji 5-10 w Google) w danym miesiącu, a druga  dotyczy osiągnięcia TOP4 przez stronę (pozycje 1-4 w Google) w danym miesiącu:

okna Jaworzno - 119zł/139zł
okna drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
okna aluminiowe Jaworzno - 49zł/59zł - pozycja 7, dlatego proponujemy rozliczenie 29zł wyłącznie za pozycje 1-4 (ZNIŻKA)
okna pcv Jaworzno - 59zł/79zł

drzwi Jaworzno - 79zł/99zł
drzwi zewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi antywłamaniowe Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi wewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi drewniane Jaworzno - 49zł/59zł

 

Jak wyceniacie słowa kluczowe?

Jednym z głównych kryteriów, które mają wpływ na cenę danej frazy jest liczba wyszukiwani tej frazy w skali miesiąca. Im więcej zapytań w wyszukiwarce Google na daną frazę, tym cena pozycjonowania pod nią jest wyższa.

Dlaczego niektóre słowa kluczowe są „za darmo”?
Ile mogę zlecić słów "za darmo"?
Minimalna wartość zlecenia.
Masz niektóre frazy w TOP10? Dostaniesz zniżkę!
Czy wyniki jakie mam aktualnie nie pogorszą się?
Kiedy i ile płacę?

Powinieneś to wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie...

Co powinieneś wiedzieć o własnej stronie internetowej zanim zlecisz jej pozycjonowanie?

Projekt strony ma duży wpływ na efektywność pozycjonowania. Jaki jest Twój projekt?

Jeśli chcą Państwo uzyskać jak najlepsze efekty pozycjonowania w wyszukiwarce Google, to warto wspomnieć o tym, że konstrukcja strony internetowej ma bardzo duży wpływ na pozycjonowanie jej w Google. Strony wykonane w kreatorze, korzystające z technologii flash, darmowych usług hostingowych, lub strony typu One Page są trudniejsze w pozycjonowaniu, a często poprawa ich pozycji jest wręcz niemożliwa. O tym jakie strony i z jakich powodów nie nadają się do pozycjonowania przeczytają Państwo tutaj: Projektowanie stron. Jeśli chcą się Państwo dowiedzieć czy obecna strona nadaje się do pozycjonowania, nasza firma może zbadać jej budowę pod tym kątem. W takim wypadku zachęcamy ponownie do podania adresu strony w formularzu.

Wersja mobilna strony internetowej niezbędna pod pozycjonowanie

Gdy myślimy o pozycjonowaniu naszej strony to ważnym aspektem jest czy wyświetla się ona prawidłowo na urządzeniach przenośnych. Wiele źródeł podaje, że obecnie prawie połowa internautów korzysta właśnie z nich. Często można być przekonanym, że skoro strona wyświetla się w miarę dobrze na komórkach to problem ten jest rozwiązany. Ważne jest jednak aby wyszukiwarka Google ją oceniała pozytywnie pod kątem responsywności, inaczej wszelkie działania w kierunku jej pozycjonowania przyniosą znacznie gorsze efekty. Poprawność wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych można sprawdzić tutaj: Test zgodności z urządzeniami mobilnymi - Google.)

 

Pozycjonowanie + strona internetowa, to się bardziej opłaca

Przypominamy jeszcze raz, że w przypadku zlecenia pozycjonowania otrzymują Państwo duży rabat na projekt strony internetowej, który pozwala czasem na wykonanie go nawet za darmo. O tworzonych przez nas stronach przeczytają Państwo więcej w artykule: Strony internetowe.

 

Każdy oszczędza od 1000zł rocznie na pozycjonowaniu

W porównaniu do konkurencji oferujemy o wiele niższe ceny za pozycjonowanie strony pod określonymi frazami, a czasem oferujemy wręcz niektóre efektywne słowa kluczowe za darmo. Wynikiem tego jest fakt, że współpracując z nami oszczędzą Państwo od 1000zł rocznie.

Dane firmy

KOWAL Kowalczyk Przemysław

1 Maja 8-10A/2, 74-505 Mieszkowice

NIP: 5993004022, Regon: 080378236

Bank PKO BP SA: 87 1020 1954 0000 7702 0194 2275

Biuro I

  • Sienkiewicza 9/4
  • 74-505 Mieszkowice
  • tel.: 531 981 099

 

 

Biuro II

  • Dąbrowszczaków 8/1
  • 74-505 Mieszkowice
  • tel.: 666 612 798

 

 

Kontakt

Infolinia

731 331 881

Aktywni od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.